vineri, 26 aprilie 2013

Blog.din nou.

Citisem acum muuulti ani o serie de intrebari carora atunci nu le-am dat importanta. Astazi, dupa ce nu am dormit de vreo 34 de ore mi-am adus aminte de una dintre ele…

Cand a fost ultima data cand ai facut ceva pentru prima data?
Cand a fost ultima oara cand te-ai aruncat cu capul inainte in ceva in care credeai din tot sufletul desi toti te sfatuiau sa nu incerci?
Cand a fost ultima oara cand ti-ai auzit sunetul propriei respiratii?
Cand ti se pare ca s-a vorbit si s-a facut tot ce era de vorbit si de facut ti se pare ca ai vorbit mai mult decat ai facut?
Care e lucrul pe care il faci mai bine decat toti ceilalti pe care ii cunosti?
Care e lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut? Ce te opreste?
 Care este cea mai frumoasa amintire de-a ta din copilarie? ce o face atat de speciala?
 Care este lucrul pe care ai vrea cel mai mult sa il vezi schimbat la oameni?
 Ce e mai rau, sa esuezi sau nu sa nu incerci?
 Ce varsta ti-ai da daca nu ai stii cati ani ai?
 Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabil sa iti mai faci amintiri de acum inainte?
 Ce-ai prefera sa fii : un geniu stresat sau un prost fericit?
 Daca ai castiga 1 milion de dolari ai renunta la ce faci acum?
 Daca ar trebui sa oferi un singur sfat unui copil despre viata, care ar fi ala?
 Daca media de viata ar fi de doar 40 de ani, ti-ai trai viata diferit?
 Daca moneda nationala ar fi “fericirea”, cat de bogat ai fi?
 Daca viata e atat de scurta, de ce facem atat de multe lucruri care nu ne plac si nu facem atat de multe lucruri care ne plac?
 Esti mai preocupat sa faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
 Faci ceea ce ai visat sa faci sau faci ceea ce faci doar pentru ca imprejurarile te-au adus aici?
 Iti mai aduci aminte de momentul ala de acum 5 ani cand erai extrem de nervos si nefericit? Mai are vreo importanta acum?

Un comentariu:

ove spunea...

Probabil cel mai bun post al unui blog pe care l-am citit vreodata. Iti zic sincer ca mi-am vazut peste 20 de ani din viata...